nedelja, 10. junij 2018

Jarški prodi ned 10 jun


Prejšnji dan sem popisoval oz. poskušal popisovat po transektu. Danes sem pa šel tako malo na okoli za dušo- Najprej so me, še preden sem prišel do začetka transekta, presenetili mali spremljevalčki ki so posedali po makadamski cesti, sam se niso pustili slikat, je pa bilo na srečo polno malih debeloglavčkov.

Žejni debeloglavčki in navadni pisaček (lok 1)

Čas 13:30 - 16:00  sončno, po drugi uri se je pa žal poooblačilo, tako da sem šel domov.

  1. Cupido argiades
  2. Melitaea athalia (lok 1)
  3. Leptidea sinapis/reali
  4. Celastrina argiolus (lok 1)
  5. Thymelicus sylvestris/lineola
  6. Pieris rapae
  7. Pieris brassicae
  8. Apatura ilia 4x (lok1)
  9. Aricia artaxerxes (lok 3)
  10. Brenthis daphne 1x (lok 2, grmovje)
  11. Neptis rivularis
  12. Ochlodes sylvanus (lok 3)
  13. Vanessa cardui (lok 2)
  14. Satyrium acaciae 3x (lok 4)
  15. Polyommatus coridon bellargus (lok 5)
Na seznamu ni Favonius quercus, videl sem nekaj temno violičnega in majhnega nad glavo v hrastu (lok 6). Vendar so modri hrastarji kasneje (po 15.6) na seznamu pomladnikov. Problem je ker ga še nisem nikoli videl in pri nas so zelo redki, na primorskem in prekmurju so dosti pogostejši in jih metuljarji redno najdejo.Tak da je čist možno da je bil odblesk Apature ilie, ki jih je bilo res veliko.   


Primerki ki so se pustili ujeti

Ni komentarjev:

Objavite komentar