nedelja, 3. junij 2018

Do celja čez Gornji grad - 3 jun

Bil je dan po drugem metuLov-u in sem želel malo ponovit izkušnjo od travnika do travnika. Pa tak sem moral iti v Celje, zakaj ne bi šel skozi Gornji grad.

Črnuče-Tržič travnik 

Enkrat spomladi sem se že ustavil tukaj in mi je bilo zanimivo, zato sem šel še enkrat pogledat.

  1. Pontia edusa
  2. Maniola jurtina
  3. Pieris rapae
  4. Coenonympha pamphilus
  5. Coenonympha glycerion
  6. Polyommatus icarus
Nič kaj posebnega nisem našel tak da sem se kr kmalu odpravil naprej.

Kamniška Bistrica - Grobišča

Poleg grobišč je bil kr velik cvetoč travnik zato sem se malo ustavil

Cvetoč travnik ob grobiščih
  1. Pieris brassicae (veliko)
  2. Pieris rapae (veliko)
  3. Colias croceus
  4. Neptis rivularis
  5. Polyommatus icarus
  6. Polygonia c-album
  7. Ochlodes sylvanus
Res lep travnik, vendar zagatovo gnojen in premajhen.

Kamniška Bistrica - Kapelica in še dva travnika višje

Najbolj vrstno bogat travnik pri kapelci 

Drugi travnik

Tretji najmanjši travnik


  1. Erynnis tages
  2. Carterocephalus palaemon (tudi lok 3)
  3. Ochlodes sylvanus (tudi lok 2)
  4. Pieris rapae (tudi lok 2,3)
  5. Pieris brassicae (tudi lok 3)
  6. Colias croceus (tudi lok 2)
  7. Lycaena tityrus (tudi lok 2,3)
  8. Hamearis lucina (tudi lok 2)
  9. Cyaniris semiargus
  10. Celastrina argiolus
  11. Polyommatus icarus (tudi lok 2)
  12. Coenonympha arcania
  13. Coenonympha pamphilus (tudi lok 2)
  14. Maniola jurtina 2x
  15. Polygonia c-album
  16. Boloria euphrosyne 2x (tudi lok 2)
  17. Euplocamus anthracinalis (Hrastov molj)
Travnik pri kapelci me je res najbolj navdušil, ni bilo ravno veliko sonca tako da sem se moral kr sprehajat, vendar kr naprej sem našel kakšno vrsto.

Travnik ob cesti med prelazom Črnivec in Gornjim gradom. (46.278053, 14.746372) 

Ura je bla že kr pozna, okoli štirih,  nisem imel časa da bi šel na kakšne stran poti, tak da sem se ustavil ob prvem cvetočem travniku, ki ni bil ravno ob kmetiji. Vseeno je bilo kr nekaj vrst.
  1. Pontia edusa
  2. Pieris brassicae
  3. Plebejus argus
  4. Brenthis daphne
  5. Vanessa cardui
  6. Aglais urticae
  7. Coenonympha pamphilus
  8. Maniola jurtina
  9. Zygaena filipendulae

Avtocesta - Lopata (46.261571, 15.219542)

Na hitro sem se ustavil na mojem starem lovišču in ga sedaj tudi končno poslikal

Ruderaln travnik, odlično za določene vrste
  1. Thymelicus sylvestris
  2. Vanessa cardui
  3. Maniola jurtina
  4. Leptidea sinapis/reali
  5. Polyommatus icarus

Bukovžlak - Volčeke (46.240773, 15.310846)

Na koncu sem še ustavil pri slavnem nahajališču temnega mravljiščarja in še tam zabeležil par vrst. Čel samo ob grmovju, ker travniki še niso bili pokošeni. Presenetil me je močvirski cekinček, ki sicer tam ni redek, bolj me je presenetilo to da sem ga videl še tako pozno popoldne oz. že skoraj večer.

Grmovje ob travniku
  1. Maniola jurtina
  2. Lycaena dispar
  3. Coenonympha pamphilus
  4. Euthrix potatoria, gosenica
Gosenica kar redke kokljice, Euthrix potatoria
V celemu dnevu sem skupaj videl 25 vrst, še včeraj na metulov-u smo skupaj videli skoraj 50 vrst. Razlog je v tem da alpske doline, kjer sem preživel večino časa, še niso tako bogate z metulji v začetku junija.



   

Ni komentarjev:

Objavite komentar