sobota, 9. junij 2018

Jarški prodi - Poskusni Transektni popis - sob 9 junij

Pravkar sem prišel iz Roj/Dovježa, ko na cesti ob prvem grmovju še pred prvim transektom  zagledam Apaturo ilijo. Na srečo mi jo je uspelo ujeti za točno potrditev. Vreme je bilo še prijetno sončno vendar že malo pozna ura.

To je moj prvi poskus transektnega popisa po lanskem letu na Petričku. Kje gre transekt sem vedel samo pribljižno. Prvi in četrti odsek sem se pravilno spomnil, 2 in 3 je pa čist narobe. 

Prvi odsek (15:30-16:00) Zadnji travnik je bil pokošen tako da sem šel samo do polovice

  1. Thymelicus sylvestris/lineola 9x nazaj grede 2x 
  2. Leptidea sinapis/reali 2x nazaj grede 1x
  3. Colias croceus 2x nazaj grede 0
  4. Coenonympha pamphilus 3x nazaj grede 1x
  5. Maniola jurtina 11x nazaj grede 5x
  6. Boloria dia 0x nazaj grede 2x

Drugi in tretji odsek  

Ta odsek sem popisal popolnoma napačno. Začel sem sredi 2 odseka, tam ko se cesta razpre v široko jaso in končal pri gozdu na sredi tretjega odseka. 

Lepi argusi in frfotavček, ob srkanju mineralov 


  1. Thymelicus sylvestris/lineola 5x
  2. Ochlodes sylvanus 1x
  3. Leptidea sinapis/reali 7x
  4. Gonepteryx rhamni 2x
  5. Pieris rapae 3x
  6. Colias croceus 3x
  7. Aricia agestis 1x 
  8. Plebejus argyrognomon 1x
  9. Polyommatus icarus 1x
  10. Polyommatus bellargus 13x
  11. Polygonia c-album 1x
  12. Neptis rivularis 1x
  13. Coenonympha arcania 1x
  14. Coenonympha pamphilus 3x
  15. Melanargia galathea 3x
Ovniči 
  • Zygaena filipendulae 3x
  • Zygaena loti 2x parček
Zygena loti, parček 

Četrti odsek 

  1. Satyrium spini 2x
  2. Thymelicus sylvestris/lineola 3x
  3. Leptidea sinapis/reali 2x
  4. Pieris rapae 1x
  5. Gonepteryx rhamni 2x
  6. Polyommatus bellargus 9x
  7. Boloria dia 1x
  8. Polyommatus icarus 1x
  9. Coenonympha arcania 2x
  10. Maniola jurtina 1x

Satyrium spini, to sta moja prva dva velika repkarja od otroštva. Kaj sem videl v otroštvu se ne spomnem, primerek se mi je pa na žalost uničil.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar