sreda, 31. oktober 2018

Zadnji jesenčki na Babni gori

Sončno zaraščeno pobočje
Obetal se je redek sončen dan in seveda sem hotel iti kam dlje ker bi zagotovo lahko videl metulje. Žal to ni bilo mogoče, zato sem se odločil da grem na slepo, pa kar bo bo. V ljubljanski kotlini je kr dolgo megla, tak da se mi je zdelo da kje višje na sončnem pobočju bodo večje možnosti, da še najdem kakšnega preživelega.  Zavil sem proti Polhovemu Gradcu in končal na Babni gori, samo zato ker sem videl označeno planinsko pot na Vetrnik. Vreme še zdaleč ni bilo sončno, ampak oblačno z občasnim sončkom, do prvega večjega oblaka.

Našel sem 7 vrst, kar se mi je zdelo super, saj smo le v osrednji sloveniji in je že praktično november.


  • Colias croceus (pogost, tako samčki kot samičke, zagotovo videl vsaj 10+)
  • Gonepteryx rhamni 1x samička (lok 5)
  • Lycaena phlaeas 1x (lok 6)
  • Polyommatus icarus 2x samička 1x samček (lok 2,3,4)
  • Vanessa atalanta, 1x počival na koprivah (46.066932, 14.355859)
  • Aglais io 1x (lok 8)
  • Polygonia c-album 2x (lok 8,7)

Po tretji uri sem šel še v Dovjež, ker pa nisem našel nič. Zelo me je presenetilo da nisem našel niti enega P. rapae. 


Primerki ki mi jih je uspelo slikat



Beli C, skrit v travi


Ni komentarjev:

Objavite komentar