sobota, 20. oktober 2018

Konec indijanskega poletja - nasip HE Formin


Nasip HE formin, kjer sem prešteval
Sreči je prišlo tako, da je še zadnji topel  jesenski dan pred ohladitvijo ravno na vikend. In čeprav je veliko lokacij, ki bi jih lahko obiskal. Sem za Formin vedel da me ne bo razočaral. Dan je bil res lep sončen, in razen tu pa tam kakšnega piša tudi brez vetra. Tja sem prispel malo pozno ob pol enih vendar je sem imel do četre ure kaj videti. Metuljev je bilo skupno ogromno, res ogromno, takšne količine sem videl nazadnje septembra. Presenetile sta me dve vrsti  Aricia agestis (velika rjavka) in Lycaena dispar, ki se jih nisem nadejal saj smo že 20 oktobra. Pogrešal pa sem citrončka in katančevega selca.
Lokacije posameznih ulovov
  1. Pieris brassicae 5x [lok 4,5] 
  2. Pieris rapae (ogromno)
  3. Pieris napi 2x [lok 3,2]
  4. Colias croceus (veliko)
  5. Colias alfacariensis (veliko)
  6. Colias hylae [lok 9]
  7. Lycaena phlaeas (veliko)
  8. Lycaena dispar 3x samček 1x samička [lok 1,6,7,8]
  9. Aricia agestis 4x [lok 8,6]
  10. Polyommatus icarus (veliko samčkov, 3x samička)
  11. Issoria lathonia (ogromno)
  12. Vanessa atalanta 3x [lok 7,9]
  13. Vanessa cardui 2x [lok 8,6]
  14. Aglais io (veliko) [lok 7,6,3]
  15. Lasiommata megera 5x [lok 4,5] 
  16. Coenonympha pamphilus 1x [lok 9] 
Pomurje ki ima celinsko podnebje je v jeseni dlje časa toplo kot osrednja predalpska slovenija in ima zato več metujev. Seveda jih ima primorska še več. Za primerjavo  bi dal lanski izlet 21 oktobra po okolici Celja kjer sem bil na 4 lokacijah in zelo iskal metulje, da sem našel 9 vrst in 2 ki jih nisem mogel potrdit. Zdej pa sem bi štiri ure samo na eni lokaciji.


Ni komentarjev:

Objavite komentar