nedelja, 4. november 2018

Dovjež brez sonca 4 nov


Pogled proti obvozni cesti, Dovjež 

Ponavadi ne grem na dnevne metulje, če ni vsaj možnosti da bo kaj sonca. Vendar zdej me je premamilo, ker je bila taka visoka oblačnost. Metuljev res ni bilo, videl sem samo te tri na sliki, samička P. rapae je bila celo utrpla na cvetu, sem pa našel nekaj nočnikov in polno gosenic tako da sem z mrežo udrihal po cvetju.


Lokacije

  1. Colias croceus (lok 1)
  2. Pieris rapae samček (lok 2)
  3. Pieris rapae samička (lok 4)
  4. Nomophila noctuella vsepovsod
  5. Eriosoma lanigerum vsepovsod
  6. Udea ferrugalis (lok 5)
  7. Acronicta rumicis (lok 3,4)
  8. Ascotis selenaria (lok 4)
  9. Xestia c-nigrum (lok 4,5)
  10. Zelena gosenica (lok 4)
  11. Grizlica (lok 5)


Vsi trije metulji in zelo pogosta sovka Nomophila noctuella

Udea ferrugalis, različni gosenici xestia c-nigrum in najbrž grizlica

Acronicta rumicis, krvava uš, Ascotis selenaria in gosenica neke sovke

Presenetilo me je da je bilo vse polno krvave uši, ki med letom zgleda kot košček svetlo modre vate. Tudi gosenic je bilo res veliko, v glavnem sem udrihal po glavincu in tu pa tam po suholetnici. Drugič se morem bolj sistematsko lotil tega. Glede Xestia c-nigrum sem našel dobel članek na internetu http://www.pyrgus.de/Xestia_c-nigrum_en.html

Ni komentarjev:

Objavite komentar