ponedeljek, 17. april 2017

Velikonočni ponedeljek in slabo vreme

Okoli dvanajste ure se mi je zdelo da je že dovolj toplo da bi lahko bilo kaj metuljev. Najprej sem šel v medlog, ker je sem bil zadnjič zelo presenečen nad količino metuljev. Žal je bilo veliko bolj tiho, metulji so se pokazali samo ko je vsaj 15min sijalo sonce in to ni bilo pogosto. Dnevnemu pavličku sem pomagal iz trave, ker mu ni uspelo vzleteti, ker je bilo premalo sonca za tako velikega metulja. Vidil sem par  frfotavčkov in belinov, sam jih nisem, takoj ujel, tak da en morem potrdit, potem jih pa nisem več našel ko se je sonce skrilo. Dvakrat se mi je zdelo da sem videl admirala, vendar nisem prepričan. V glavnem so se pa spreletavali Ematurga atomaria samčki in samičke, rumeoonoki repkarji in mrežavčki.  Pa splašil sem srnjaka :)  


Gosenice trdoleskovega zapredkarja,(Yponomeuta cagnagella)
Super članka o trdoleskovemu zapredkarju 
http://www.zdravgozd.si/nvg/prispevek.aspx?idzapis=9-5
Zaloška gorica (46.265577, 15.206807)
Aglais io,  1x
Euclidia glyphica, pogosta
Everes argiades ♀♂, pogost
Ematurga atomaria ♀♂ , pogost
Chiasmia clathrata, pogost, težko ločit od samičke Ematurga atomaria
Coenonympha pamphilus, 1x
Pammene trauniana, 3x (moram še preverit primerek)
Paratalanta pandalis (moram še preverit primerek)
Lasiommata megera ♀♂, 3x 

Ni bilo sonca in sem ob dveh krenil še na petriček. K sreči se je spet malo pokazalo sonce tak da je bilo kr živahno. Najbolj so me presenetili mali črni Psychiidae ki jih je bilo vse polno, sam so težki za določi in pri avtu sem še slučajno ujel mikriča z rumeno glavo.

Petriček, Celje (46.230490, 15.231698)
Anthocharis cardamines ♂, pogost
Araschnia levana, pogost
Pieris napi , 2x
Leptidea sp. , pogost
Everes argiades, pogost 
Erynnis tages, pogost
Genopteryx rhamni , 2x
Pieris rapae ♀♂, pogost
Coenonympha pamphilus, 1x
Ematurga atomaria ♀♂ , pogost
Chiasmia clathrata 1x
Incurvaria masculella (morem še preverit primerek)
Epichnopterix plumella, pogost (težko natačno določit)
Hamearis lucina, pogost
Ancylis badiana, 1x (morem še preverit primerek)
Aglia tau 1x
Euclidia glyphica, 1x 

Glede na slabo vreme je bilo še kr ok, pričakoval sem še kakšnega modrinčka in pisančka, pomoje so že, sam ni bilo vreme za dnevne metulje. 

 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar