nedelja, 2. april 2017

Medlog v zgodnjih urah

Zjutraj je sijalo sonce in seveda sem mogel it okoli, odločil sem se da pridem še pred 9 uro v medlog  da bi mogoče videl kaj novega. Vendar je žal čez noč največji grm  črnega trna ocvetel, tak da sem moral it mal naokoli. Šel sem še čez cesto vendar razen pogostih metuljev ni bilo nič kaj posebnega do 10 ure, potem sem šel pa naprej.

Medlog, Celje (46.249519, 15.226105)
Leptidea sp. , pogost
Aglais io,  1x
Ematurga atomaria , pogost
Pieris rapae, pogost večinoma ♂

Nato sem še l malo okoli da najdem še kakšen zanimiv travnik, spomnil sem se na močvirja ob cesti proti žalcu. Ustavil sem se na hribu, kjer sem mislil da raste blog, na moje veliko presenečenje je tam zapuščena kmetija in neurejenei travniki, vse v zaraščanju. V glavnem super prostor za metulje. Splašil sem dva srnjaka in enega zajca. Videl sem Ematurga atomaria v copuli. Celo novega pedica, ki sem ga sprva zamenjeval za simičko Ematurga atomaria, ki je bolj blede barve.


Lastnika sem malo prej preplašil

Zaloška gorica (46.265577, 15.206807)
Aglais io,  1x
Ematurga atomaria , pogost
Leptidea sp. , pogost
Pieris napi, pogost
Everes argiades, pogost
Iphiclides podalirius, 3x
Araschnia levana, pogost pri gozdu
Papilio machaon 1x
Polygonia c-album, samička zimska oblika
Vanessa atalanta, samička gozdni rob
Aglais urtica, 1x
Lycaena phlaeas 1x
Aglia tau 2x
Anthocharis cardamines ♂, pogost
Pararge aegeria 1x
Eppirhoe alternata 2x

Zapuščena kmetija


V glavnem super prostor in še pridem, potem pa seveda na Petriček, kjer pa ni blo nič posebnega. Malo sem gledal za pogrepcem, sam se videl samo admirala ali dnevnega pavlička, nisem prepričan.

Petriček, Celje (46.230490, 15.231698)
Anthocharis cardamines, ♂, pogost
Leptidea sp.
Araschnia levana, pogost
Pieris napi, pogost
Genopteryx rhamni, pogost
Papilio machaon, 1x
Nymphalis polychloros, 1x
Everes argiades, pogost
Erynnis tages 


Ni komentarjev:

Objavite komentar