sobota, 19. oktober 2019

Jarški prodi - Nočni popis - sob 19 okt

Najprej sem šel na barje, kjer sem želel narediti popis za en drug projekt, vendar so bile ceste tako razrite, da sem se obrnil. Na žalost se je do takrat že znočilo. Vseeno sem poklical sodelavca Markota, če je za nočni lov in na mojo veliko srečo se je odzval. Tako sva šla na jarške prode, kjer so mi ceste znane tudi ponoči. Čas popisa 8-11:30 ure.

Postavitev šotora, in Pennithera firmata na bližnji travi
Skupaj 11 vrst (gosenic je bilo toliko da bodo v svojem postu)
  1. Cydalima perspectalis 2x
  2. Agrochola lota
  3. Orthonama obstipata (samček)
  4. Thera variata
  5. Colotois pennaria
  6. Allophyes oxyacanthae (samo na vabi)
  7. Eilema depressa 2x (samčka)
  8. Lithophane ornitopus

  1. Pennithera firmata 3x
  2. Epirrita christyi (samička)
Levo spodaj, genitalije samičke. Desno spodaj, z rdečo označeni predeli ki delujejo kot da je nekdo zabrisal trakove ki gredo vzporedno skozi krila. To nakazuje na Epirrita christyi, vendar ni znanstveno veljavna določitev.
Dve formi Agriopis bajaria 

Presenečenje večera, je bil nova vrsta ki jo že ne poznam v dveh različnih formah Agriopis bajaria. Presenetljivo je bil obisk na sladkornih vabah izjemno slab, samo ena Allophyes oxyacanthae se je odzvala. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar