sobota, 12. oktober 2019

Jarški prodi - Nočni popis - sob 12 okt


Po polomiji na nanosu, sem podaril agregat, prvemu serviserju, ki se mi je oglasil na telefon in mi povedal strošek popravila, to je 40€ nadomestni deli in 30€ na uro popravila. K sreči sem našel novega za 100€ na mimovrste in ga kar kupil.

Bil je sončen dan, sam je malo pihalo, zato sem se odločil za bolj zavetrno lokacijo na Jarških prodih  Avto sem parkiral ob cesti in malo bolj v goščavo postavi svoj  novi agregat, ki se je prižgal z drugim potegom in delal neprekinjeno tri ure.


Vrste na 125W živosrebni luči (po vrsti kot na sliki):
  1. Miltochrista miniata
  2. Crocallis tusciaria
  3. Pennithera firmata 5x
  4. Eilema depressa
  5. Agrochola helvola 
  6. Udea ferrugalis
  7. Chloroclysta siterata
  8. Palpita vitrealis
  9. Epirrita dilutata (posebej slika)

Epirrita dilutata, ne vem če je prava določitev ker je samička (genitalije na prvi sliki), določil sem  po znakih na krilih, postmarginalni pas (rdeč) se dotika diskalne pike (modro).   

Vrste na vinskih vabah (1l cviček,1kg rjavi sladkor)
  1. Allophyes oxyacanthae 4x
  2. Mythimna albipuncta 5x


Čas popisa : 18:00 - 22:00. Ob deveti uri je padla močna rosa in se je nalet metuljev ustavil, vztrajal sem še eno uro, vendar pričakovano ni bilo nič novega. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar