petek, 18. oktober 2019

Jarški prodi - Nočni popis - pet 18 okt


Zdaj so še zadnje priložnosti za lov pred zimo, vreme je bilo oblačno z občasnimi sunki vetra, vendar še kar toplo. Odločil sem se za bolj odprto lokacijo, kot prejšni teden.  Malo sem moral paziti na svoj šotor, enkrat mi ga je tudi delno podrlo, vendar sem ga obvladal z dodatnimi vrvi. Hotel sem tudi nastaviti sladkorne vabe vendar nisem imel časa da bi pravilno pripravil sladkor in sem improviziral kar na terenu, žal se je sladkor zagozdil v šobe moje pršilke in nisem mogel nič špricati po drevju. Čas od 18-22 ure. 



Vrste (skupaj 19 z gosenico)
  1. Thera variata
  2. Pennithera firmata 3x
  3. Helicoverpa armigera
  4. Chloroclystis v-ata
  5. Gymnoscelis rufifasciata
  6. Allophyes oxyacanthae 3x
  7. Tiliacea citrago
  8. Conistra vacinni
  1. Amphipyra pyramidea
  2. Cydalima perspectalis
  3. Mythimna albipuncta
  4. Udea ferrugalis
  5. Crocallis tusciaria (po pomoti pohodil v travi)
  6. Agrochola litura
  7. Ammoconia Caecimacula
  8. Hypsopygia costalis 2x
  1. Eilema depressa 3x (1x samček 2x samičke)
  2. Palpita vitrealis (videl sem jo samo bežno)
Eilema depresa (samček in samička)

Medtem ko sem čakal, sem šel okoli z UV lučko in našel še gosenico, ter ogromno polžkov in gobic.

gosenica vešče Lacanobia oleracea (osvetlena z UV in navadno lučjo)


Ni komentarjev:

Objavite komentar