nedelja, 8. julij 2018

Jarški prodi - Prvi resni transektni popis

Prvega julija sva se dobila z Rudijem da mi pokaže kako se transektno popisuje. To je zgledalo tako da sem mu sledil kakšen meter vzadaj. In tako sva skupaj prehodila 2,3 in 4 odsek. Iz tega sem potegnal predvsem kje transekt poteka in da se popisuje optimistično (ne najdem boljše besede), v glavnem boljše več popisat kot manj.

Ob njivi na drugi strani gozda


Tak da sedaj je čas da tudi sam naredim kakšen popis. Vreme ni najboljše rahlo oblačno, vendar vseeno bolje kot na prvega julija.

Prvi odsek  13:00

  • Thymelicus lineola 2x
  • Thymelicus sylvestris 1x
  • Heteropterus morpheus 1x
  • Ochlodes sylvanus 1x
  • Leptidea sinapis/reali 1x
  • Pieris rapae 2x
  • Pieris brassicae 2x
  • Colias croceus  1x
  • Gonepteryx rhamni 1x
  • Satyrium spini 1x
  • Polyommatus icarus 2x
  • Argynnis paphia 1x
  • Boloria dia 1x
  • Coenonympha pamphilus 1x
  • Aphantopus hyperantus 1x
  • Maniola jurtina 15x
  • Melanargia galathea 2x
Ko sem prišel nazaj sem našel še na začetku odseka Celastrina argiolus in navadnega modrina.

Iskanje Modrega hrastarja (desno od začetka prvega odseka proti njivi na drugi strani gozda)

Pieris napi iz gozda
Našel sem že videne vrste Thymelicus sylvestris, Heteropterus morpheus, Ochlodes sylvanus, Leptidea sinapis/reali, Pieris rapae, Gonepteryx rhamni, Satyrium spini, Aphantopus hyperantus, Argynnis paphia, Maniola jurtina,Melanargia galathea


Nove so bile : Pieris napi (gozd), Aricia agestis, Vanessa atalanta in veliko Polyommatus coridon.

Drugi odsek (končal 10m pred koncem)


Navadni in deteljni modrin

  • Erynnis tages 2x
  • Thymelicus sylvestris 2x
  • Heteropterus morpheus 7x
  • Ochlodes sylvanus 15x
  • Iphiclides podalirius 1x
  • Leptidea sinapis/reali 6x
  • Pieris rapae 1x
  • Gonepteryx rhamni 1x
  • Satyrium spini 2x
  • Aricia agestis 1x
  • Cupido minimus 3x
  • Polyommatus thersites 2x
  • Polyommatus icarus 2x
  • Polyommatus coridon 8x
  • Polyommatus bellargus 2x
  • Coenonympha pamphilus 1x
  • Issoria lathonia 1x
  • Aglais io 1x
  • Aphantopus hyperantus 52x
  • Maniola jurtina 7x
  • Melanargia galathea 9x
Končal sem prej ker mi je zmankalo časa na diktafonu, imel sem namreč 15 let star diktafon ki ima samo za 4 ure posnetkov in jaz sem imel še na njemu posnetke iz popisov na Dovježu. Tako sem šel takoj v nabavo novega diktafona.

Obleten S. spini, brez modrine, med tretjim in četrtim odsekom

Ni komentarjev:

Objavite komentar