nedelja, 29. julij 2018

Barje in dolina Belice

Obetala se je lepa vroča nedelja in za spremembo sem šel malo pogledat na barje. Barje je seveda znano zaradi barjanskega okarčka, vendar si o njemu nisem nič pogledal tako, da sem šel na slepo.

Škofljica (12:00 - 13:00)

Prehodena pot
  1. Pyrgus malvae (primerek) (lok 2)
  2. Colias croceus 
  3. Leptidea sinapis/reali 
  4. Pieris rapae 
  5. Pieris brassicae (lok 4)
  6. Gonepteryx rhamni 
  7. Lycaena tityrus 
  8. Lycaena dispar (samičke) (lok 3,5)
  9. Celastrina argiolus
  10. Polyommatus icarus 
  11. Cupido argiades
  12. Vanessa atalanta (lok 3)
  13. Polygonia c-album
  14. Araschnia levana 
  15. Melitaea didyma 1x (samička) (lok 4)
  16. Coenonympha pamphilus
  17. Coenonympha glycerion (lok 2)
  18. Maniola jurtina
Nič kaj presenetljivega, razen Pyrgus malvae, ki ga res nisem pričakoval in kr nekja močvirskih cekinčkov. 

Kolišča (13:10 - 14:40)

Kakšen kilometer naprej sem zagledal znak za kolišča in sem se ustavil ker se mi je zdelo da bi lahko bilo zanimivo. 

  1. Erynnis tages 
  2. Pyrgus malvae (primerek)
  3. Colias croceus 
  4. Leptidea sinapis/reali 
  5. Pieris rapae
  6. Pieris napi
  7. Pieris brassicae 
  8. Gonepteryx rhamni 
  9. Papilio machaon (lok 1)
  10. Lycaena tityrus 
  11. Lycaena dispar (samička)
  12. Celastrina argiolus
  13. Polyommatus icarus 
  14. Cupido argiades
  15. Apatura ilia (lok 1)
  16. Boloria selene 1x (lok 2)
  17. Vanessa atalanta (lok 1)
  18. Melitaea athalia (veliko)
  19. Polygonia c-album
  20. Araschnia levana 
  21. Coenonympha pamphilus
  22. Maniola jurtina
Zaradi vročine sem ostal kr nekaj časa na lokaciji 1, kjer je bila prijetna senčka in sem kr naprej kakšnega novega videl.

Kasneje sem izvedel da sem bil, čisto po pomoti, na še zadnji lokaciji kjer leta barjanski okarček, kakšen mesec prej so celo popisovali na tem območju in napisali poročilo. Četudi bi bil v pravem času tam najbrž okarčka nebi našel, saj glavna populacija živi bolj proti Škofljici in v bolj zaraščenem delu, glede na poročilo iz leta 2015.

Dolina Belica (15:10-16:15)

Da grem proti polhovem gradcu sem imel že dolgo v načrtu, sam kam. Malo sem gledal po zemljevidu potem pa sem se odločil za dolino belice in res nisem bil razočaran. Cel kup novih vrst, ki jih še nisem videl danes, nekater že tudi par tednov ne.


  1. Erynnis tages
  2. Ochlodes sylvanus 2x (lok 1)
  3. Heteropterus morpheus 2x (lok 1)
  4. Colias croceus 
  5. Leptidea sinapis/reali
  6. Pieris napi
  7. Gonepteryx rhamni
  8. Lycaena tityrus 
  9. Polyommatus icarus
  10. Cupido argiades
  11. Argynnis paphia
  12. Argynnis adippe (lok 1)
  13. Melitaea athalia 
  14. Neptis sappho (lok 2)
  15. Neptis rivularis (lok 2)
  16. Pararge aegeria (lok 2)
  17. Limenitis camilla (lok 2)
  18. Limenitis reducta (lok 3)
  19. Polygonia c-album
  20. Araschnia levana
  21. Melanargia galathea 2x (lok 1,4)
  22. Aphantopus hyperantus (lok 1)
  23. Erebia aethiops (lok 4)
  24. Maniola jurtina (veliko)
Primerki iz doline Belice

mali kresničar, presenečenje dneva, saj tukaj ne bi smel biti po atlasu
Naključna najdba, pri postanku ob cesti na poti nazaj.




Ni komentarjev:

Objavite komentar