petek, 21. februar 2020

Jarški prodi - nočni popis - pet 21 feb

Živosrebrna svetilka (125W) in 3x actinijeva svetilka (36W), vse poganja 650W agregat.
Dnevi so vedno daljši ter toplejši in seveda me je že dlje časa mikalo, da grem še na kakšen nočni popis, če bo le vreme primerno. In ta vikend je dobro kazalo. Takoj po službi, sem vse spakiral in peljal na jarške prode ter ravno pravi čas postavil piramide. Žal je temperatura z nočjo močno padla in kaj kmalu sem se moral greti v avtu. Kasneje se za kakšno urco pridružil tudi sodelavec Marko. Okoli osme ure sva zaključila, metuljev ni bilo, prišle so samo štiri mušice, ki so zelo podobne komarjim. Niso bile redke, saj jih je bilo veliko tudi v pajkovih mrežah.

Trzača na piramidi, v pajkovi mreži, od strani in v vsej svoji lepoti. 
Ko sem šel skozi nekaj določevalnih ključev za komarje, sem opazil da so vsi komarji po oprsju močno kosmati, ta pa je skoraj gladek. In tako sem prišel do trzač, ki imajo tudi izrazit vzorec na oprsju, vendar to ni dovolj za natančno določitev vrste. Nasledni dan, sem objavil slike na entomološki mail listi, kjer so potrdili mojo grobo določitev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar