nedelja, 16. februar 2020

Dovjež - podnevi in ponoči - ned 16 feb

Pod daljnovodi, je letos elektro počistil. Bomo videli kaj bo z metulji
Takšne prve zimske otoplitve so odlična priložnost da opaziš kakšnega metulja. Na primorskem so  letos že opazili kar nekaj vrst. Žal v nižinah in ob reki ni tako toplo in pride pomlad kasneje, sam se vseeno vidi da bo kmalu tu. Na Dovjež sem šel predvsem da nastavim sladkorne vabe za nočne metulje in da še malo pogledam za dnevnimi metulji. Prišel sem kasneje kot sem želel, vendar ravno ko sem pospravil mrežo in se želel odpraviti domov, prileti mimo avta metulj. Žal je izginil za grmovje in ker sem ga preslabo videl, ne morem določiti vrste. Bil je srednje velik metulj, opečnate barve. Zvečer je na vabe prišla samo ena, sicer pogosta, prezimna sovka Navadna kostanjevka (Conistra vaccinii) . Preseneti me je tudi pajek, ki je očitno aktivno lovil.

Sovka Navadna kostanjevka in pajek

Ni komentarjev:

Objavite komentar