nedelja, 26. marec 2017

Tretje Iskanje Archiearis parthenias in Boudinotiana notha

Včeraj je bilo oblačno sam po drugi uri se je pokazalo sonce in sem šel na petriček. Zopet sem videl veliko frfotavčkov, belinov, belih c in dnevnih pavlinčkov okoli cvetočega belega trna. Enkrat se mi je dozdelo da sem videl tudi admira vendar nisem prepričan. pojavil se je pa tudi Jadralec in pa repični belin.

Petriček, Celje (46.230490, 15.231698) 
Leptidea sp., pogost
Aglais io, pogost
Polygonia c-album, pogost
Pieris napi, ♂♂♀
Iphiclides podalirius, 1x

Nato sem šel na hrib nad petričkov v gozd obsijan z soncem, kjer sem videl v gozdu beli T, cel kup belinov in frfotavčkov in celo svetlega krhlikarja. Ob vznožju hriba sem naletel na beline in zorico in potem na poti nazaj še na lastovičarja in rjavega pedica, ki je bil najbrž Ematurga atomaria

Petriček, Gozd, vrh hriba (46.228942, 15.231272)
Aglia tau, pogost
Leptidea sp., pogost
Pieris sp. pogost
Celestrina argiolus ♂

Petriček, Vznožje, gozni rob (46.228311, 15.230211)
Pieris sp.
Anthocharis cardamines, ♂

Petriček, travnik (46.228284, 15.232453)
Papilio machaon, najbrž ♂
Ematurga atomaria

Ko sem šel še pogledat nazaj na petriček, sem videl še velikega metulja, ki je bil najbrž veliki lepotec, vendar naju je zmotila gospa z psom, ki jo je zanimalo kaj delam. Pogovor je začela rahlo negativno z vprašanjem, če lovim čmrlje in potem z opazko da sej ni drugih metuljev kot rumenih zdajle.  Naštel sem ji vskoraj vse vrste ki sem jih letos našel in ji pokazal svetlega krhlikarja. Zanimalo jo je tudi od katerega metulja so gosenice na zelju in nato zaključila kako neurejen je travnik in da bi ga morali pokositi :). Zanimivo da ni vidla povezave med neokrnjenim travnikom in številom metuljev. Opazil sem da moram imeti bolje pripravljen odgovor kaj delam.

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar