petek, 19. februar 2021

Drugi nočni popis - sob 20 feb

 Spet se je malo otoplilo in sem hitro skočil na jarške prode, na isto mesto kot osmega februarja. Bilo je dosti bolj živahno, tako da mi je bilo kar žal iti, vendar nimam kaj saj se ob devetih začne policijska ura. Še vedno mi ni uspelo fotografirati mušice, zato sem eno vzel in jo doma približno določil. Tudi sladkorne vabe so bile sedaj deležne nekaj pozornosti, saj se je na njih kar hitro sladkala pogosta Conistra vaccinii

Piramide ob gozdni cesti

Conistra vaccinii, Acleris umbrana 3x, Acleris schalleriana 3x
Apocheima pilosarium 6x, Eupsilia transversa, Apocheima pilosarium na veji



Zimska mušica Trichocera sp.

Sredi noči, je seveda dosti zvokov, navadno so to kakšni ptiči, ki se sprehajajo po grmovju. Žabe tudi znajo presenetit. Sam sedaj so bili res glasni kriki, ki so sprva delovali kot da so ženski. Kasneje sem doma ugotovil, da so to paritveni klici samičke lisice in da smo proti koncu paritvene sezone lisic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar