sobota, 2. november 2019

Dramlje - Nočni popis - sob 2 nov

Bil sem doma in ker je bilo še dokaj toplo vreme sem se odločil da postavim še opremo in preizkusim svojo novo MH 150W žarnico. Želel sem postavit več piramid, vendar nisem našel več pokrival kot samo enega, le kje so ?. Pri tem mi je pomagal oče, ki je tudi spremljal nalet metuljev in pospravil opremo, ko sem jaz moral iti čez 3 ure.

Želel sem tudi postaviti sladkorne vabe, vendar me je spet pršilka pustila na cedilu. Imel sem agregat, ,vendar je očetu uspelo napeljati elektriko, tak da je bilo tokrat bolj tiho. Vreme je bilo oblačno vendar toplo z neznatnim vetrom.

Živosrebrna (125W) in actinijeva (36W) svetilika v piramidi 

Metalhalogenidna  žarnica (150W) in metulji na plahti poleg nje 

Popisane vrste (17:30 - 11:00)
  1. Epirrita dilutata/christyi 5+ (nisem jemal samčkov za genitalije)
  2. Poecilocampa populi 5+
  3. Pleuroptya ruralis 2x 
  4. Diurnea lipsiella (določil Stanislav Gomboc)
  5. Thera variata 1x
  6. Udea ferrugalis 1x

Colotois pennaria v dveh variacijah
Skupaj 8 mogoče 9 vrst. Ni bilo ravno najbolj uspešno, glede na ta da je Matjaž Jež prejšnji teden imel 18 vrst na veliko večji nadmorski višini. Sem pa spet našel veliko gosenic, sam to pa v drugih  objavah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar