sobota, 6. maj 2017

pohod 6. maj

Ob 10 zjutraj sem prišel na petriček in me je pričakal par črnih apolonov. Wow, nazadnje sem črne apolone videl ko sem bil majhen na planini Icmanki v robanovem kotu na pribljižno 1500m. So pa zaščitena vrsta.

Črni apolon


Petriček, Celje (46.230490, 15.231698)
Parnassius mnemosyne, 3x
Pieris napi, pogost
Coenonympha pamphilus, pogost
Gonepteryx rhamni 1x,
Ematurga atomaria ♀♂ , pogost
Euclidia glyphica, pogost
Vanessa cardui, 1x
Anthocharis cardamines 1x, ♂ 
Everes argiades, 3x
Erynnis tages, 1x
Iphiclides podalirius, 1x 
Araschnia levana, pogost
Pyrgus malvae 3x
Carterocphalus palaemon 1x
Ematurga atomaria ♀♂ , pogost
Lycaena hippothoe 3x
Melitaea athalia
Pyrausta purpuralis, (moram še preverit primerek)
Paratalanta pandalis (moram še preverit primerek)

Videl sem še enega črnega malega Psihidae, sam ga nisem ujel

Okoli pol dvanajstih sem prisel na košnico
Ko sem prišel sem naletel na lastnika travnika ki je ravno postavljal fižolovke in je bil zlo prijazen in mi je dovolil hoditi ob robu travnika in tam kjer je cesta. V zameno sem mu prinesel pokazat par metuljev. 

Košnica pri celju (46.223068,15.244977)
Euclidia glyphica, pogost
Vanessa cardui, 1x
Coenonympha pamphilus, pogost
Lycaena phlaeas 1x
Lycaena tityrus, ♂ od daleč
Lycaena hippothoe, od daleč
Pieris rapae, pogost sam enega ujel za potrditev
Polyommatus icarus, ogromno samo samčki  
Leptidea sp.
Callophrys rubi 1x, ob gozdnem robu
Charanyca trigrammica 1x
Aplocera sp. 1x (moram še preverit primerek) ob gozdnem robu
Phytometra viridaria (moram še preverit primerek) , ob gozdnem robu
Siona lineata 1x, ob gozdnem robu
Melitaea athalia, pogost
Melitaea didyma 1x
Pyrgus malvae 1x
Erynnis tages, 1x v gozdu 
Ematurga atomaria, pogost 
Melitaea phoebe ♀♂
Melitaea cinxia, ♀♂ ob gozdnem robu
Everes argiades, par primerkov
Nemophora metallica (rumen kot 1 maja)
Scopula immorata
Clossiana dia 2x
Polypogon tentacularia (moram še preverit primerek)

Veter se je okrepil in pojavili so se oblaki zato sem se odpravil naprej, V jarmovcu ni blo nič kaj posebnega, šel sem malo po močvirju potem sem se pa odpravil naprej, tud ni blo nič kaj cvetočih rastlin.

Jarmovec (46.257953, 15.383349)
Melitaea phoebe
Melitaea athalia
Scopula immorata
Coenonympha pamphilus, pogost
Araschnia levana 
Euclidia glyphica, pogost
Ematurga atomaria, pogost
Pieris napi

Veter se je že močno okrepil in ko sem prišel na ropače, je že ful pihal sam ker je tam naš travnik lahko hodim po njemu in seveda sem šel. Sam je blo bol borno

Ropače (46.275149, 15.380666)
Polyommatus icarus, ogromno samo samčki   
Euclidia glyphica, pogost
Ematurga atomaria, pogost
Coenonympha pamphilus, pogost
Scopula immorata
Emmelia trabealis
Colias hyale 3x
Leptidea sp.
Diacrisia sannio 1x,
Lycaena phlaeas 2x

Na drugi strani ceste sem našel bolj miren kotiček kjer je bil tak naspan travnik ki še ni bil čist obrasel ob potoku in je blo kr nekaj vrst več. 46.275489, 15.383003

Melitaea phoebe ♀♂
Everes argiades, par primerkov
Gonepteryx rhamni 1x,
Colias croceus

Potem sem še pa šel domov, kjer sma še z nečakinjo šla malo okoli, sam je bilo že kr pozno tak da ni blo kaj veliko metuljev.

Svetelka (46.279251, 15.383558)
Polyommatus icarus,
Melitaea athalia, pogost
Scopula immorata
Scopula ornata 2x
Melitaea didyma
Pararge aegeria, že zelo bogi    

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar