nedelja, 9. september 2018

Nočni popis na Jarških prodih (sob 8 september)

Bil je lep sončen dan poln metuljev. Z Alojzijem sva jih videla zjutraj vsaj 20 različnih vrst. Tako da sem pričakoval da bo podobno ponoči.

Postavitev piramid

Zaradi osebnih stvari sem imel časa največ tja do 11 ure. Na prode sem prispel ob pol osmih, ker se mi je zdelo da bo to dovolj časa, da vse pripravim. Vendar ker je bi to moj prvi popis in nova oprema sem se krepko precenil. Najprej sem postavil vse piramide, potem pa sem prižigal lučke in jih pokrival z prevlekami. Na tretji lučki se so mi skoraj vžgale baterije ko sem jih priklopil na lučko, baterije so se močno segrele in iz njih se je začelo kaditi, komaj sem na silo izvlekel priključek in se pri tem tudi malo opekel na stopljenih žicah. Nato sem preizkusil ostale lučke in še ena je povzročala kratek stik, groza. Tak da sem od šestih luči imel samo štiri. Uspelo mi ji postaviti vse luči še preden je bil trda tema, samo zato ker so bile dve manj.

Medtem ko sem čakal sem šel na lov za gosenicami z uv-lučko. Na tem travniku sem našel samo dve vrsti. Dve kosmate in dve gladki. 

Metuljev se v uri in pol ni kaj veliko nabralo, malo bolje je bilo na na travniku nad cesto. Po moje zaradi vlage, saj se je ko je padla noč, močno ohladilo in orosilo. (Popravek : Ker nimam pojma o elektroniki, nisem vedel da imam preslabe baterije in lučke delujejo na pribljižno 60% svetilnosti)
    Clostera anastomosis
  1. Hepialus sylvina (pogosta)
  2. Timandra comae
  3. Catarhoe cuculata
  4. Cosmorhoe ocellata
  5. Peribatodes rhomboidaria
  6. Clostera anastomosis
  7. Noctua pronuba
  8. Xestia castanea
  9. Rivula sericealis
  10. Phytometra viridaria
  11. Crambus hamella (pogosta)
  12. Crambus perlella
  13. Pyrausta purpuralis
  14. Oncocera semirubella
Catarhoe cuculata

Bežno sem videl še par vrst, sam ne bom ugibal. Nekaj pred deseto sem zaključil, ker je bilo vse mokro. Tudi čevlji so bili premočeni. Odpravil sem se še soseden travnik pogledat za gosenicam. Našel sem še dve kosmati in eno debelo zeleno gladko in eno gosenico pedica.

Moram še tudi povedat da je to nočni popis v sklopu projekta : Deteljin Modrin - prezrt biser savskih prodov

Ni komentarjev:

Objavite komentar